Flesheater Courts FAQ Juli 2018

Antworten
Benutzeravatar
Azrael
Lord Komissar
Lord Komissar
Beiträge: 503
Registriert: Sa 12. Jul 2014, 19:49

Flesheater Courts FAQ Juli 2018

Beitrag von Azrael » Sa 8. Sep 2018, 00:09

Die neuste FAQ von Juli 2018 hat diese Beschwörung jetzt geändert.

‘Summon Royal Guard: You can use this command
ability at the end of your movement phase. If you do
so, pick a friendly model that has this command ability
and has not used it before in the battle. That model
summons 1 unit of 3 Crypt Horrors or 1 unit of 3 Crypt
Flayers to the battlefield. The summoned unit is added
to your army, and must be set up wholly within 6" of
the edge of the battlefield and more than 9" from any
enemy units.’

Änderung in Fett gedruckt.

Q: Does the Majestic Horror command trait allow the general to
use a summons command ability twice during a battle?
A: Yes.
Q: Most Flesh-eater Courts abilities only allow you to return
slain models to a unit. However, this restriction does not apply
to the Drawn to Battle ability of the Ghoul Patrol warscroll
battalion. Can I use the ability to take a unit above its
starting strength?
A: Yes.

Das heisst ich kann trotzdem 2 x Beschwören wegen diese Magestic General Fähigkeit. Aber dann nicht mehr mit diese Modell.

Wenn ich will kann ich noch 1 x Ghoul King auf Terrorgheist einsetzen und mit diese Modell Beschwören aber dann auch nur 1 mal pro schlacht.

Sorry, habe diese Juli 2018 FAQ nicht gelesen.
"Forget your past life. From this day on you are simply a Dark Angel - nothing else is of consequence. The Chapter is all that matters."

— Supreme Grand Master Azrael

Bloodborne
Captain
Captain
Beiträge: 172
Registriert: Di 23. Mai 2017, 06:39
Wohnort: Straßwalchen

Re: Flesheater Courts FAQ Juli 2018

Beitrag von Bloodborne » Sa 8. Sep 2018, 12:57

Kein Problem
Dachte mir schon dass die Fähigkeit zu stark ist ^^
Ist aber trotzdem eine sehr starke liste die du da hast :)

Benutzeravatar
Azrael
Lord Komissar
Lord Komissar
Beiträge: 503
Registriert: Sa 12. Jul 2014, 19:49

Re: Flesheater Courts FAQ Juli 2018

Beitrag von Azrael » Sa 8. Sep 2018, 20:30

Ja bei 5 runden ist zu stark. War aber in unsere Spiel nicht ganz so stark. Die letzte 2 summons haben nicht charges geschafft und war hintern geblieben.

Ich habe schon eine neue liste gebaut mit neue FAQ und ich glaube obwohl es nicht so viel Modelle beschwert, ist trotzdem besser. You will see :D
"Forget your past life. From this day on you are simply a Dark Angel - nothing else is of consequence. The Chapter is all that matters."

— Supreme Grand Master Azrael

Antworten